Duyurular  »  Liman Giriş Kartı İşlemleri Hakkında

20/12/2024

Sayın Üyemiz,

T.C. Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü Liman ve Feribot Yönetimi Dairesi Başkanlığı İzmir Liman İşletme Müdürlüğü İzmir Liman Koruma ve Güvenlik Şefliği’nden Odamıza iletilen yazıda;

31.10.2024 tarihinde yapılan 10 no'lu Liman Güvenlik Komisyonu toplantısında 2023 NİSAN ayından itibaren kullanımda bulunan Limana ve Gemilere Giriş Çıkış Kartlarının yenilenmesine karar verilmiştir. Anılan karar gereğince 2025 yılı için Dış Hatlara Sefer Yapan Gemilere Giriş Çıkış Kartı alacak özel kuruluşların Alsancak Limanı Mülki İdare Amirliğine, Liman Daimi Giriş Çıkış Kartı alacaklarında Liman İşletmesi Müdürlüğü Kart Tevzi Bürosuna 31/03/2025 günü mesai bitimine kadar müracaat etmeleri gerekmektedir. Dış Hatlara Sefer Yapan Gemilere Giriş Çıkış Kartı müracaatında bulunulan personel için ayrıca Liman Daimi Giriş Çıkış Kartı talebinde bulunmasına gerek olmayıp, aynı kart ile limana giriş çıkış yapılabileceği,

31/03/2025 tarihine kadar yapılacak olan başvurulardan Mülki İdare Amirliği tarafından onaylanmış olanların kartları Liman İşletmesi Müdürlüğünce hazırlanarak, kart başı 20.00 USD + KDV bedel karşılığında (2023 yılından itibaren geçerli kullanımda olan kartlar iade alınarak) dağıtımı gerçekleştirilecek olup, bu tarihten sonra eski kartlarla limana ve gemilere giriş çıkış mümkün olmayacağı bildirilmiştir.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

Turgutlu Ticaret ve Sanayi Odası

 



Hızlı İletişim

Foto Galeri

Site Haritası