Haberler  »  KALİTELİ HİZMET İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ

KALİTELİ HİZMET İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ

30.10.2014- Turgutlu Ticaret ve Sanayi Odası olarak, üyelerimizin memnuniyetini yükseltmek ve şikâyetlerini en kısa süre içerisinde düzeltmek amacıyla başlattığımız TSE ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi çalışmalarımızda 30.10.2014 tarihi itibariyle denetim ve değerlendirme sürecine girdik. 

Uzun bir süredir Odamız tarafından yürütülen Sistem çalışmaları 30.10.2014 Perşembe günü İzmir TSE Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürü Ahmet Namlı tarafından gerçekleştiren denetimle birlikte TSE Müdürlüğü tarafından değerlendirme sürecine alınmıştır.

Odamız Genel Sekreteri ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temsilcisi Nevzat AVCI ve İzmir TSE Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürü Ahmet Namlı arasında tam gün süren denetimler tamamlanarak sistemin işlevselliği incelenmiştir. 

Konuyla ilgili olarak Odamız Yönetim Kurulu Başkanı Faruk AYDIN; “Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminin, Odamız hizmet kalitesine bir değer daha kazandırmak amacıyla başlatıldığını belirterek, Üyelerimizin çıkarlarını korumak ve Onlara sürekli daha kaliteli hizmet etmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.